Blickar framot

Hej som du kanske visste har jag spenderat en heldag med mamma på stan idag.
Vi bestämde oss för att Jul handla lite efter Jul när de blev REA.
Jag hittade bland annat en Skjorta, t-shirt, jeans, och ett nytt skal till min iPhone.
Känns som alla var på stan idag, såg många ansikten som jag kände igen bland annat ett oväntad Karo!


____________________________________________________________________________________



Finaste Karo alltså,
har saknat henner så mycket sedan hon lämande mig för Spanien i en månad.
Men imorgon har hon och jag Bio date med Narnia!

Inne på MQ där jag hittade ett par jeans halva priset!
______________________________________________________________________________________________

När jag vaknade imorse hade två små tomtar varit inne och lagt presenter på min säng.
Det är två små söta ungar som heter Joel och Saga.


Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Karo

BÄstis! Älskar dig TOmmy, hoppas du vet det <3

2010-12-27 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0