Dag 2

Nu är det en dag kvar innan man får sin Julklappar.
Jag vet inte om jag kommer bli bnesviken eller inte denna Julen faktiskt.
Jag skrev en Önskelista fast den var inte så genom tänkte,
 hade säkert kommit på mycket mer som jag vill ha nu.
Imorgon Kl.2 åker jag till Borgholm för att fira Jul med släkten.
Hoppas dagen efter att det blir fest någonstans så jag och min wingman Philip
kan skapa minnen som vi hade för i tiden
 innan han fyllde 18 och kom in på ställen som jag inte kom in på.
Jul lovet är bra än så länge. Har mest jobbat mycket på det nya huset.
 Nu är jag äntligen klar med all målning på uppevåningen.
Sen har jag varit en runda på IKEA men det känns som att det inte blir min sista någon gång snart heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0