Dag 4

Hej idag är det chill dag, röd dag, död dag för mig.
Slappar vet faktiskt inte vad jag gör nu på förmiddagen.
Sitter i mina kalsonger och försöker fixa ett blogg inlägg.
Det var mycket roligt igår men idag ska jag vila...
för en stund iallafal sen på kvällen är det ut och fest med
Bästa man Philip Bäckman
 
Får bli Dagens Outfit, orkar inte ta på mig annat!

T-shirt: H&M
Kalsånger: Cheap Monday
Halspåse: Monki
Glasögon: Armani
  _____________________________________________________________________________________

Imorgon
Blir det shopping med mamma,
hon har lovat spendera lite pengar på mig och det tackar man väl inte nej till?
Vi ska försöka fixa fram lite presenter som jag får i efterskott.
På listan är bland annat, nytt IPhone skal, IPhone skärm skydd, En Grön Carlings Skjorta.
Jag lägger up lite bilder imorgon så får ni se vad mer jag hittar och en Outfit med den gröna tröjan jag har
villat ha så länge nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0