Dag 5

Hej Igår var jag nästan lite överallt i Kalmar.
Tidigare var jag hos min moster och åt mer Jul mat, mums!
Senare på kvällen var jag ute med min Bästa man Philip och Festade.
Först peppade jag förfest hemma hos mig, kl. 19:41 tog jag bussen in till
Johanna som hade förfest (Tack för en fin kväll), och sista destination var Bistro.
Det var nog kl. 02:00 när jag drog hem, stannade på Max där jag träffade
Philip och Kamil och vi hade det djuppaste kill snacket och tjejer och hur luriga de är.

Amanda

______________________________________________________________________________________


Välkommens drinkar.


En go grabb från Dublin!

Jag och PB på Bistro senare

Kamil och Jag försökte övertyga PB om hur luriga tjejer verkligen är!
Det va min kväll, fin som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0