Dag 8

Hej det är dag 8 av mitt lov,
idag har det hänt mycket.
Har tagit bort tandställningen,
 träffat Karin och hennes Rinkeby Gangsta's,
tagit en runda ute vid Hansa City och sedan jobbat lite på Huset.

Har väntat på denna dagen.
Det har varit 10 månader med tandställning men
 nu är mina tänder finare än någonsin.


För och efter modell på mina tänder, lägg mest märke på hörntänderna.
________________________________________________________________________________________


Min frukost och lunch, Brunch på Ikea.


Mitt nya skrivbord i det nya huset, fortfarande lite kvar att montera.

_________________________________________________________________________________________________

Carlings REA, halva priset på typ allt.
Har varit på Carlings inne i stan och Hansa,
Jag föredrar den ute vid Hansa, där finns det ett störe sortiment
och skön personal som Rasmus Hoffmaestro.

Skjorta . Poco loco
Byxor . These Glory Days


Kommentarer
Postat av: Mire

aw snygg blogg du har :)

fina tänder du fick <3

2010-12-29 @ 23:12:00
URL: http://mires.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0