Fika och Julklappar

Idag var jag på stan med Melody och skulle Jul Handla som alla andra miljoner människor där. 
Det va lite jobbigt med allt folk på stan och sen va det blaskigt väder.
Jag hittade iallafal Julklappar åt de flesta av mina vänner.
Men jag förstår att denna årstiden är det jobbigt med vad man ska köpa till alla.
Jag skulle rekomendera: LagerHouse, Presentkort på någons favorit affär, eller ur och penn.
Börjar kolla på dessa ställen om du känner att du verkligen inte vet vad du ska köpa till dina närmaste och kära!

Fiesta

Bland annat Hanna Karlssons, Lisa Hermanssons, Karin Silverins, Frida Falls, Mamma & Pappas
Presenter!

Kaffe och Cheesecake som jag bjud mig själv på inne på Blatté Corner
när allt shopping slutade och jag var tvungen att vänta på min buss i 45 minuter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte min present tommy!!!!!!!

2010-12-13 @ 09:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0