Gäst Bloggning från Kusinen,

Hej bloggen! :)
Just nu så är Tommy ute på altanen och snackar med några killar om killsaker...eller något i den stilen. Extremt tråkigt. Så medans Karin målar av ett par barn här så är jag så social man kan vara på datan...
Jag heter Amanda btw och jag är Tommys kusin :) Så jag har känt den här gubben sedan han var jätteliten och gick runt och skröt med att han var från USA så han var bättre än oss andra.. haha tönt. Då vi var små så vann jag alltid våra fighter genom att dra i hans fläta han hade på bakre delen av huvudet ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men fuck you, charmig bild

2010-07-24 @ 13:52:56
Postat av: Tommy B.

hehe skick en annan bild då?

2010-07-25 @ 11:32:37
URL: http://projectcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0