Höst lov

Right right right, alla det är höst lov.
Tyvär har jag inte gjort så mycket under denna tiden
som jag trodde jag skulle göra.
Då tid
Jag har varit på Halloween fest, filmkväll hos min bästavän,
och tränat lite.
Men lite besvikelse har de också varit.
Igår skrappade jag fram 50,000:- på en lott men
de visade sig jag inte hade skrappat helt
så egentligen va de ett annat nummer under på lotten och ingen vinst.
Jag hade tråkigt och valde ut 5 filmer som jag skulle kolla på,
men alla var så dåliga så jag han knappt kolla hälften innan jag stängde av den.

Nu tid
Jag hoppas på att träffa lite andra vänner under lovet eftersom
några av mina närmsta vänner lämnar mig för stockholm (Karin & Alex) host host.
Jag ska iallafal på bio med min bästis Karo. SAW 3D då!
Sen kanske lite mer träning eftersom alla snackar om hur smal jag har blivit.
Simma, Springa, Gymma!
Måste biffa upp mig igen, tappade lite muskler menas jag var sjuk.
Sen ska jag flytta lite saker från min mormors lägenhet nu när hon har dött.
Men ni vet min schema för höst lovet. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0