Ready to move in

Som jag har berätat innan så ska jag och min familje flytta till Bergavik.
Vi är nu Smedby bor tills den 20 December då vi kommer sätta första foten i vår nya hus.
Jag behöver några vänner att hjälpa mig med lite saker, flytt hjälp och så.
Ska se om philip som är så biff nu för tiden har lust att hjälpa till.
Sen finns det också Karin med sina konstnärliga talange för att måla... om mitt rum!
Och ambitiösa Moa som är alltid där för mig i alla nödfall!
Det finns mycket nytt som vi behöver för huset som några
 plattskärm tv:r

Samsung 40" Full HD LCD
6.999 :-

LG 22" Full HD LCD
2.999:-
(Liten TV för köket)
Så man kan kolla Nyheterna på morgonen.
Inredning för mina rum.
Detta är vad jag har hittat än så länge.

IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0