Träning gör en het i den kalla vintern

Vissa djur går in i en vintersömn, men inte jag.
Jag är ett annat sorts djur när det gäller vinter. 
Träning är det jag gör med min fri-tid.
Lastar in upp med nöter och fetig mat för att överleva vinter.
Det blir absolut inga onödiga kalorier för mig.
Jag har nu samlat alla delar till min vinter-löppar fit.
Köpte den sista delen som är löppar tightsen som är vinterfodrade,
så nu är det bara att springa som Forest Gump.

Provrummet  på Stadium.
De var så sköna så jag sprang fram till disken med dem på
 och köpte dem bara så jag inte skulle behöva ta av mig dem.
Satt rumpen upp på disken så hon kunde ta bort alarmet, hon skrattade men de gick så bra så!
Ser ut som manliga leggings va? Stört sköna kanske man ska börja köra på det mer.


Tröja: Nike
Shorts: Nike
Löppar tights: Nike
Skor: Addidas
Handskar: Nike

Snart kommer lite för och efter bilder från hur min kropp har utvecklats med genom all träning.


Kommentarer
Postat av: hanna

Åh, då kanske killar börjar förstå vad tjejer tycker så mycket om med tights! Äntligen, härligt Tommy!

2010-11-26 @ 21:17:10
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0