Dagens Album: Bo Kaspers Orkester- New Orleans

Vanligtvis så brukar jag lägga upp en låt
"Dagens låt" du vet.
Jag älskar denna gruppen- Bo Kaspers Orkester
Älskar dem för låten "I samma bil"
Jag hittade den idag på morgonen i Whats new på Spotify
Hade 20 minuter att gå från Kagg till Stagg och
hade inget bättre att göra än att lyssna på deras genialiska musik.
Men jag kunde inte bestämma mig för en låt, för hela albumet var awesome.
detta bandet formades 1991 och syftade på en musikstil som blandar jazz och pop.
Kolla min playlist Quiffe Kulturell för fler låter som deras.
Kolla hela deras album Här

Mina Främsta favoriter är:

Bo Kaspers Orkester – Stället som jag kommer från

Bo Kaspers Orkester – Morgonfågel

Bo Kaspers Orkester – Tiden läker ingenting

Bo Kaspers Orkester – Låt mig komma in

Bo Kaspers Orkester – Vad vi än gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0