Dagens låt: Lupe Fiasco- The instrumental

I mitt perspektiv är Lupe världens bästa rappare av alla levande motståndare i hans yrke.
Tupac är först men Lupe fyller i den toma platsen i mitt Hjärta där
sköna rimmande texter flytter på hela dagarna och där HipHop finns kvar i mitt undermedvetna.
Han är så djup i sina texter, det är mer poesi än sång.
Han rappar oftast om ungdomars problem, att sluta fördomar om andra folk,
och alla fel han ser i samhället som stämmer jätte bra!
Hans första album hette "Food and Liquer"
De albumet började min intresse för att skriva låt texter,
samtidigt började det Lupe Fiasco's karriär.
Han slutade sin Karriär med albumet "The Cool" och då slutade jag med.
Lupe Fiasco – The Instrumental [feat. Jonah Matranga]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0