A DAY TO SMILE UPON

Hej började peppa Köpenhamn redan igår med en ny klippning hos Jonas (Din Frisör).
passade på lite nya hår produkter med. Har börjat läsa Café tidningen, men gillar fortfarande KING mer.
Snart åker jag till Köpenhamn då jag ska tillbringa dagen med min vän Karin.
Vi satsar på att shoppa, fika, och dricka lite öl imorgon.
Det vi är ute efter imorgon är: Dr. Martens, Hängseln, En pipa, och kanske lite andra coola saker!
Jag ville också slänga upp lite coola bilder från igår.

HUR SMIDIGT SOM HELST ATT GÅ IN OCH LÄSA DIN FAVORIT BLOGG PROJECT COTTON PÅ IPHONE.

MIN KLASSKOMPIS HADE PÅ SIG SIN PAPPAS VINTAGE LEVI'S SKJORTA FRÅN 70-TALET. COOLT.

MÅLADE LONDON PÅ KARIN

VI GJORDE OSS HEMMA HOS JONAS IGÅR. DRACK LITE KAFFE, ÅT LITE GODIS, OCH DISKADE ÅT HONOM.
DIN FRISÖR HAR NOG DEFINITIVT DEN SKÖNASTE FRISÖREN I SVERIGE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är kanske inte medveten om att det är farlig att måla med touch på huden, speciellt sprit penna som jag kan tänka mig det är. Kan i senare år leda till hudcancer.

2011-04-10 @ 01:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0