GUBBARNA I LÅDAN

Igår var en härlig kväll med mina grabbar.
Klass kompisarna Adam, Alex, och Sebbe kom till mig igår för en grabb kväll.
Efter mina tjej vänner bestämde sig för att ha "Tjej kväll" så kände jag vafan,
vi killar kan ju också göra något. Lite spontant så satt vi vid vattnet och lyssnade på musik
och snackade lite om livets funderingar. Efter att blivit lite berusade och trötta,
"trodde" en utav oss att det var solnedgång, men en annan trodde det vi såg var ölands paris hjul
en bit förbi Ölandsbron som vit hade utsikt utöver. 10 minuter senare sa jag att paris hjulet liknande en ost.
När "en utav oss" la märket till vad vi andra snackade om så sa han... "Det är månen"!
Ja så gick det och alla våra problem var lösta, ingen mer diskussion över det. Ost bit liksom, hur tänkte jag då?
Det var en fin kväll med lite Fifa, COD, och Poker. Det ska absolut göras om snart!


THE BOYS ARE IN THE GAME, WAY TOO SERIOUS. ADAM WAS VICTORIUS IN FIFA!

VI TOG LITE UTAV MAMMAS FÖDELSEDAGS TÅRTA, GOTT!

MYSIGT ATT HA EN UTSIKT SOM DENNA

SEBBE-ROBOTO? NEJ SEBBE SKULLE VISA EN TYPISKT TALIBAN DANCE ELLER NÅGOT.

DENNA OST, PARIS HJULET, SOLNEDGÅNG, SOM VISADE SIG VARA MÅNEN. VARFÖR ÄR DEN ORANGE,
EN APELSIN KANSKE?


KVÄLLENS HÖJDPUNKT, DANSK FADØL

TÄVLADE OM VEM SOM KUNDE SVEPA EN 33CL ÖL SNABBAST.
Adam: 49 sek
Sebbe: 27 sek
Alex: 23 sek
Tommy: 9 sek
FETT CHILL MED LITE MUSIK, SPOTIFY PREMIUM ROCKS.
STACKARS NI SOM INTE HAR DET, GRATTIS KOMMER JU INTE VARA SÅ GRATTIS I MAJ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0