HUR MAN STYLAR HÅRET

Det är enkelt. Först behöver man en grym frisör och sedan den rätta hår produkten.
Jag har naturligtvis Jonas som jag skrytter om hela jävla tiden men han är värd all beröm i världen.
Som sagt jag skulle aldrig klippa mig någon annanstans! Ni hittar Honom på Din Frisör.
Det nästa är vad man ska ha i håret för att få den rätta frisyren. Istället för wax eller hårgelé
kör jag på styling cream. Det är bra på många sätt: Flexibiliteten erbjuder möjligheten
att styla om om man vill, det håller bra, doftar gott, och ger håret en frisk känsla.
Men det finns ju många sorter där ute som är bra men GOLDWELL och d:fi funkar bäst för mig.

JONAS MED KARIN: JAG DRACK KAFFE, GJORDE HANS DISK, OCH TOG BILDER TILLS DET VAR MIN TUR.
____________________________________________________________________________
HEJ ISTÄLLET FÖR ETT SEPARAT INLÄGG SLÄNGER JAG UPP LITE OM HUR DET STÅR TILL.
Jag har haft en bra dag och blivit bjuden lite glass på Ben & Jerry's "Free cone day".
Sedan kollade jag in PEAK PERFORMANCE och såg att de skulle göra något roligt i Maj.
Snart är min Pappa från USA här för att fira påsk. Det har snart varit ett år sedan jag träffade honom.
Ännu närmre i framtiden så kommer min Kusin Amanda hit på lördag. Vi gör det vanliga då: Ta gryma bilder
och lägger ut på bloggen. Annars vad gör jag? Jo sommarjobb sökandet...
Det går ej bra. Har säkert sökt en 50 jobb. Jag är arbetslöss... Anställ mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0