JUST LIKE THE GOOD OLD DAYS

De senaste dagarna har varit otrolig bra.
Jag har kommit närmre gamla vänner, fått sommarjobb, och tjänat lite pengar.
Nu när jag jobbar på Alexis Café har jag ändrat livstil lite, är faktiskt tröttare än vanligt men ändå glad!
Jag trivs verkligen där och jag ska göra receptet för de smoothies som vi ska sälja i sommar.
Jag är också igång med att börja en blogg åt Alexis Café som vi ska ha istället för en hemsida.
Jag ska updatera lite om menyn, och allmänt allt roligt som händer där. Har kommit på några roliga ideér hur Alexis kan förändra cafét. Ska skapa en skön musik lista och införa Spotify där istället för radion.

BESTÄL EN BERRY SMOOTHIE, LOVAR ATT DU KOMMER ÄLSKA DEN.

DEN SKÖNASTE KILLEN MAN NÅGONSIN SKULLE KUNNA JOBBA FÖR

_______________________________________________________________________________________________
Onsdag: hade jag det roligaste jag haft på länge, med utgång med min bästaman philip så var kvällen Epic och underbar!


Torsdag: Var det skönt med Parkhäng. Det är det alltid när man har sällskap som Philip Bäckman och Moa Erlandsson. Sen på kvällen gick jag på Bio med min far. Det var mycket efterlängtat, eftersom det var verkligen en far och son grej för mig och honom. Han tog mig på Bio varje fredag när jag var liten. Vi såg filmen Thor på Torsdag, den var mycket bra!

LIKE THE GOOD OLD DAYS, FATHER AND SON
______________________________________________________________________________________________
Fredag: Den har varit sämst, men imorgon är det Valborg och Parkhäng med härliga vänner så det ordnar sig väl?

OM MAN TAR IVÄG PANKAKORNA JAG GJORDE ÅT PAPPA, SÅ VAR IDAG SÄMST.


MIN SPECIALITET, KAFFE LATTE OCH SMOOTHIES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0