LIKE FATHER LIKE SON

Igår firade vi påsk hemma hos mig med familjen. Det var roligt med det två nya ansikten man såg där.
Det första är min Pappa som har kommit hit under påsk lovet och sen lilla philip som är min kusins ny föda son!
Jag brukar inte bry mig mycket om barn så som att man säger "naaw vad gullig" mm. Men han va hur söt som helst! Härligt att ha hela familjen här nu, men imorgon åker jag iväg till Storstaden med pappa och kommer gilda runt på stan lite, ses!

ANNA FRÅN ÖREBRO, PAPPA, OCH MIG.



LILLA PHILIP!




___________________________________________________________________________
Tröja . Cheap Monday
Shorts . H&M
Skor . Palladium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0