SAKER SOM HÄNDER

Hej hej, en liten uppdatering är inte helt fel va? Förlåt att jag inte skrev något nytt igår,
var tyvär upptagen med annat. Men på Onsdag tränade jag som fan och blev ubber hungrig efteråt.
Jag gick till Max som var närmast och ville betsälla något gott, körde på den "STORA MENYN" Hamburgare.
Istället fick jag världens minsta lilla skit plutt hamburgare. Men jag hade inte tid att beställa något mer så det fick duga! Annat, hmm... idag var det körskola och sen efter fick vi dåligt väder. Tog en bild på hur det såg ut på
väg hem när jag gick förbi min skola Stagg. Dagen blev bättre när jag kom hem till min underbara mamma som
lagade så god mat! På tal om mat jag lagade middag igår, inte dåligt för att vara en kille.
Ursäkt: Mamma var i stockholm, så jag var tvungen att försöka överleva på egen hand!

IGÅR NÄR JAG TRÄNADE, JAG ÄR MEDVETEN OM ATT JAG SPÄNNER MIG.
MEN BRUKAR MAN INTE GÖRA DET NÄR MAN FÖRSÖKER VISA MUSKLERNA?

MIN LILLA HAMBURGARE

BEVIS PÅ ATT JAG KAN LAGA MAT.
JAG TOG LASANGEN UR FÖRPACKNINGEN OCH SATT IN DEN I UNGEN ALLDELES SJÄLV.

VÄDERMÄNNISKORNA SÄGER DET BLIR STORM HELA HELGEN.
JAG SÄGER... TA FRAM DINA SEXIGASTE REGNSTÖVLAR OCH DRA TILL DIN NÄRMASTE PUBB.

DEN GODA MATEN SOM VÄNTADE MIG NÄR JAG KOM HEM. TACK MAMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0