TEENAGE CRIME IS CALLING OUT FOR LONDON

Det här inlägget är ängat åt en tjej som har hamnat i min Le Quiffe Kulturen kollektion.
"Både min bästa vän och första kärlek, både rådgivare och inspiration är hon för mig".
Idag känner jag var början på en helt ny stil för henne. Ett genomslag i hennes Mode pumpande hjärta,
som strömmer ut nya ideér och tanker om vad hon nu ska inreda garderoben med för nytt och
vad hon nu ska överaska alla mode intressade av med morgondagens outfit.
Hon har liksom alltid varit "mode medveten" och snygg men denna festival/ london punk stilen
hon har nu är sjukt cool och inte alls henne.
Jag vill inte att hon ska vara som förut, hon ska vara som idag.
Med hennes helt egen stil, denna nya känslan för att klä sig på detta viset måste fler våga göra.
Men vad tycker ni?
Visst är hon cool med hennes 2nd hand Levi's jacka från Beyond Retro
och Kryss örhängen, inte att glömma... min mössa!
Ni lär se mer utav henne och hennes nya stil denna helgen
eftersom hon och jag ska till Köpenhamn på Lördag.
________________________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________________
Halsduk . H&M
Mössa . Vintage
Jeansjacka . Levi's (2nd Hand)
Öronhänge . Urban Outfitters
T-Shirt . Emilio
Byxor . Bik Bok
Halspåse . Monki
Skor . Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0