THE LONG FRIDAY

Mys igårkväll med mina vänner, såg på Repo Men. Efter filmen blev det ännu lite mys bland två av mina vänner, det fick man reda på på morgon...

Idag har det varit städa och fixa inför Mr. Blacks arrival imorgon. Yes, min pappa kommer hit med flyg från Atlanta och sen tåg från Köpenhamn till Kalmar. Jag ska överaska honom på stationen och låtsas som att jag inte känner honom för att se om han känner igen mig. Det har varit prick ett år sedan jag träffade honom sist.
Nu ska jag smyga iväg in i natten för att överaska en vän med lite sällskap.
_______________________________________________________________________________________________
By the way, shout out to Melody som fyllde vuxen igår. Jag är sent ute med detta, jag vet jag vet Melody. Ta det lungt, skicka inga hotande SMS, puss! Och Grattis igen!

MELODY & MIG


NU NÄR DET ÄR SÅ VARMT SOM DET VAR IDAG, KOMMER DET BLIR MER SHORTS, MER STADS HÄNG MED VÄNNER OCH MER LIVSNJUTNING!

SANDRA FREDIN, SJUKT TREVLIG MÄNNISKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0