WALKING ON THE MOON, SLEEPING ON A CLOUD

Jag är axeln hon lutar sig mot, hon är stjärnan jag pekar på i himlen. Vackert är Karolina Kordula.
Från huvud till tå är hon äkta konst, inuti är hon den kärleken och trygheten alla längtar efter, utifrån är hon
den skönheten alla vill ha. Hon är min bästis, min vän, min Karo. Jag älskar faktiskt allt om henne. Hon är genomsnäll, bestämd, vacker, ärlig, smart, trevlig, skön, tuff, och så härlig en person kan bli.
Igår blev hon ihop med Majk, och från PROJECT COTTON önskar vi henne ett stort Grattis <3 !!!
Hon förtjänar bara det bästa Majk, så passar på och glöm aldrig bort vilket fynd du har hittat!

HÄRLIG

SEXIG

SKÖN: ALLA TRE SYSTRAR!

JAG GRÄT T.O.M. PÅ HENNES STUDENT BARA FÖR ATT JAG VISST ATT HON SKULLE FLYTTA IFRÅN KALMAR EFTER DET!

GENOMSNÄLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0