ÄR DET DAGS ATT BYTA GYM?

Tidigare denna veckan tipsade en kompis om att Friskis & Svettis hade grattis vecka.
Så jag provade på att träna där. Måste erkänna att jag blev väldigt nöjd också.
Jag gillar att det finns så mycket där, många salar, fler maskiner, alla sorts träning man kan föreställa sig.
Ja allt förutom en simhall. Jag tränar på Actic främst för att jag gillar att simma men vi får se
hur det blir när kortet går ut på Actic (Tidigare känt som Nautilus) "Äventyrsbadet".

Det är guld att ha en träningspartner som Philip. Han ska börja jobba som personlig tränare på mitt gym snart
med så det är bra att jag får tips nu innan han börjar ta betalt för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0