BLIR TOKIG PÅ VÄRLDEN JUST NU!

Problem 1
Ni vet hur det finns bra dagar då man har en massa tur och bra saker händer, och sen
finns det dåliga dagar då det känns som hela världen är emot en. Jag känner mig verkligen så.
Till att börja med så får jag ingen lön från mitt jobb och jag har jobbat där 3 månader nu.
Jag har två jobb, men nu är det *** jag snackar om. De struntar i att ge mig lön i 3 månader
och nu när jag ringer lönekontoret och frågar vad "PROBLEMMET" är så svarar de, "Vi hittar inte dig i systemet".
Nehe så jag jobbar inte för er? Blah blah blah, och så säger det att det är något om mitt namn byte osv.
Jag säger OK här är mina konto uppgifter, lös det. Idag fick jag lön... det är inte över.
Jag fick 1700 för 90 timmar så enligt dem får jag 18 kr i timmen. Är inte det typ olagligt?

Problem 2
Tjejer! Nog sagt liksom. Mer komplicerade än matematik men ändå så kan man inte låta bli vara
kära i dem!

Problem 3
Bloggen, alltså har ni somnat. Jag känner att bloggen spårar ur i samma takt som mitt liv.
Jag uppskattar alla som läser verkligen, men det är stor press att alltid ge er något bra.
Jag vill ha fler kommentarer och mer feedback från er om vad ni gillar och inte. Jag kan säga en sak nu
som jag inte gillar om min blogg. Vart är alla outfits? Jag skriver aldrig om mode längre...
Det var typ anledning varför jag började. Jag ska försöka fokusera på det mer. Jag har en garderob
full med snygga plagg, ett hjärta som brinner för att ta dem samman och skapa en snygg outfit. Det som
saknas är någon som kan fota mig bara. Jag gillar inte ego bilder. Not my style.
Problems
Cupcake Suicide
Live & Love, Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0