HELA VÄRLDEN SNURRAR SAMTIDIGT SOM JAG STÅR STILL

Känner att det var längesen ni fick en status rapport på mitt liv.
De sista två veckor har det både varit upp och ner, lite känslor här och där som jag inte vet
vad jag ska göra med dem. Jag har också lite ångest nu inför det sista skolåret.
Inte att det kommer vara dåligt, men mer för att jag var inte beredd på att sommaren skulle försvinna så snabbt!
Jag har inte haft den roligaste sommaren någonsin heller, det har varit jobba mycket och tjänat lite pengar. Vissa saker var bra, men jag är inte helt nöjd. 
Det jag vill ha just nu är en flickvän, ett nytt jobb och lite pengar inför hösten.
Men jag har inte riktigt allt det än så det finns fortfarande lite att sträva efter.

IDAG
JAG HAR MYCKET ÄRANDEN SOM JAG MÅSTE SKÖTA IDAG.
JAG SKA BESÖKA BANKEN IDAG FÖR TRE ANLEDNINGAR, BESÖKA JOBBET, KLIPPA MIG HOS JONAS,
FIKA NÅGONSTANS OCH LÄSA LITE I EN BOK, KÖP SKRIVBLOCK FÖR SKOLAN, OCH KANSKE TRÄFFA NÅGRA VÄNNER.
Corona w/out the lime


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0