HUMAN BEINGS IN A MOB, WHATS A MOB TO A KING, A KING TO A GOD, WHATS A GOD TO A NON BELIEVER!

Detta är dagens låt. Något jag har valt från Jay-z och Kanye's nya album.
Det är ett album som kommer finnas i rap musikens historia böker för väldigt länge.
Alltså nyheter så stora som Tupacs död 1996. Jag har lyssnat på mycket
hip-hop tidigare i mitt liv, sen slutade p.g.a att det växte till att bli något jag inte gillade.
Soulja Boy t.ex. Men om det fortsätter så här med
Lupe Fiasco's LASERS och Kanye/ Jay-Z duons WATCH THE THRONE så kommer jag snart bli "fan" igen.¨
Och om ni gillar hip-hop har jag en spellista (The Soundtrack) som är en samling
av tidernas mest berömda lyracister och ordrimmande kungar.
Här är min favorit låt från Jay-Z/Kanye's nya album: No Church In The Wild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0