SATAN I GATAN VAD FINT DET VA MED DIG OCH LITE MUSIK

Jag är verkligen nöjd med Kalmars stadsfest i år! Förutom att jag jobbade alla dagarna då det var känns det
fortfarande som att jag har hunnit med det viktigaste och träffat dem skönaste människor.
Tyvärr tog jag bara bilder ifrån Fredag när Veronica Maggio spelade men det får duga!
 TILLÄGER LITE RUBRIKER HÄR OCH DÄR ÅT ER!

MED FINASTE KARO & SYSTER

MAN KAN INTE KOLLA PÅ TOVE MED EN TOM MAGE!

HON VAR SÅDÄR, JAG ÄR INGET "FAN" DIREKT.

GULLIGA MAJK!

EVERYONE LOVE'S HIM NOW

BÅDE NYA OCH GAMLA VÄNNER HÄR!


MITT HJÄRTA BLÖDER!

GULLIGT!



VÄLKOMMEN IN!

MUSIK GÖR ALLA LITE EXTRA GLADA!

SÅ JÄVLA SKÖNA MÄNNISKOR: Carolina, Robin, Amanda Danny, Art, och Kimberly! 


Kommentarer
Postat av: hanna.

Lite för många fina människor här. Får ju abstinens.

2011-08-15 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0