THERES A REASON WHY THEY CALL IT CHEAP

Mitt favorit märke är definitivt Cheap Monday.
Jag förstår varför Philip Rosén pratar så mycket om det.
Billigt och bra, precis vad vi svenskar vill ha. Ett Stilmedvetet val.
På tal om billigt, vill ni veta hur mycket man betalar när man fyndar ett par
Cheap Monday jeans på REA just nu? 100 KrKolla Kompaniet (Kalmar) 
"Cheap" är ett märke som sponsrar mycket utav den street och undergroud stilen
mode världen älskar. Det är rockigt och stilrent samtidigt. Fint!
_____________________________________________________________________________________
I detta inlägget vill jag också slänga in ett snyggt plagg som jag köpte samtidigt som mina CM jeans.

VISST HAR JAG EN SNYGG RUMPA? JEANS, 100 KR.

DAGENS ALLTSÅ, HÅLLER DET ENKELT I ÅR.
______________________________________________________________________________________

TRÖJA, THE LOCAL FIRM. 600 KR, 200 KR (REA PRIS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0