Är det verkligen onsdag

Hej jag känner mig som att det ska vara helg imorgon.
Idag har jag varit ledig från skolan på grunda av KPT dag.
Visst det är inget att klaga över men det känns konstigt att vara ledig från skolan mitt i veckan.
Att vakna halv 10 och kolla på klockan och bara kunna somna om.
Precis så började jag min dag.

Ungerfär kl.1 tog jag bussen in och åt lunch med Karin och Ofelia.
Dem tjejerna är verkligen underbar sällskap.
Dock tog det dem en stund innan de bestämde sig för vart de skulle äta.
Hattar verkligen när sådana beslut kan dröja så länge,
det är bara mat och man blir bara hungrigare när man tänker på det.
Senare kom Alex, han och jag gick till en utav mina favorit butiker inne i stan.
Vi gick in på Erik & Alexander där jag hittade en tröja som jag ska inviga våren med på Fredag.
Det var första gången jag köpte något av Märket Won Hundred så det var nytt.
  

Tröja . WON HUNDRED
Jeans . Emilio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0