Dagens låt av Lisa Ennerfelt: Rooney- When Did Your Heart Go Missing?

Jag har bestämt mig för att börja med något nytt för den nya PROJECT COTTON.
Jag har ändrat på mycket med bloggen och det är bara rätt nu att Musik intresserade får ta del utav bloggen.
Jag ska börja med att acceptera insändare låter! Ja precis du ska få min spotify och om du hittar en bra låt,
skicka den till mig och några gånger varje vecka ska jag välja några låtar som jag tycker är bäst utav dem
ni skickar till mig. Och dem låtar lägger jag upp här i DAGENS LÅT!
Precis som nu, Lisa Ennerfelt skickade mig Rooney – When Did Your Heart Go Missing?
Jag älskar detta bandet, och har länge lyssnat på deras låt I can't get enough!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0