Dagens låt av Lisa Hermansson: Florence Valentin- Upp På Sociala, Ner På Systemet

Min bästa vän Lisa har skickat mig denna låten och jag älskar den verkligen!
Jag va DJ i fredags på en vuxen fest och spelade denna låten.
Alla gamlingar... efter några öl sjung på denna låten hela kvällen den blev verkligen höjdpunkten den kvällen.
Min vän Lisa lyckas alltid hitta låtar och musik innan alla andra gör.
Hon är sån som lyssnar på en låt typ ett halv år innan den blir jätte stor.
Aja iallafal hon har nog den musik smakan jag gillar mest utav alla mina vänner, hon är underbar!
Lyssna på och gilla Florence Valentin – Upp På Sociala, Ner På Systemet


Kommentarer
Postat av: amanda aaahlbeeerg

Haha fin låt! jag har träffat sångaren love några gånger, det är min kompis plastbror! Hihi.

2011-02-14 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0