Dagens låt: Lasse Lindh- Kom Kampsång

Ännu en bra låt från killen som skulle slåss i dina kvarter.
Helt underbar svensk indie musik, på något annat vis skulle jag aldrig har det.
Det mesta musik jag lägger upp på bloggen kommer från min mest använd spotify lista Quiffe Kulturell.
Jag vill att ni använder Dagens låt för att motivera er att göra något spontant av varje tilfälle ni får.
"Man lever bara en gång så ta varje stund och gör den din egen mina vänner."
Har det fint hoppas ni blir inspererad att göra något roligt idag!


Kommentarer
Postat av: josss .

kan inte låta bli att inte skriva igen, underbart låt tillsammans med timo. :) en liten kul grej att jag är med i musikvideon till denna, hehe!

2011-02-21 @ 14:59:48
URL: http://underligaste.blogg.se/
Postat av: Tommy B.

Gud vad roligt! Jo Timo är också jätte bra :D

Men hur kom de sig att du är med i videon?

2011-02-21 @ 17:42:23
URL: http://projectcotton.blogg.se/
Postat av: josss .

jaa! fast jag har bara sett timo live en gång, annars brukar jag inte lyssna på honom. gillar mest när de sjunger på svenska. :)

i den videon är det jättemånga olika fans som har skickat in filmklipp på sig själva som de sedan har klippt ihop till en video. lasse gick då ut på sin hemsida med det.. fast ca 3 veckor innan dess skrev han det till mig på msn, vi kände varann lite smått kan man väl säga. :D

är också med i "en högerkrok & riktigt blod"-videon, fast då fick jag åka till sthlm & bli filmad :)

2011-02-21 @ 18:02:15
URL: http://underligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0