Dagens låt: T.I.- Castle Walls

Hade inget nytt och bra på lager så jag kikade in på mysfarbrons spellista och hittade denna.
T.I. har jag träffat två gånger i Atlanta, han är mycket kortare än vad man tror.
Jag har också åkt i samma bil som hans flickvän "tiny".
Varför? Bra fråga men jo han är bara en lokal kändis i hans hemstad Atlanta och vågar visa sig ofta i allmänheten.
Han är väldigt realistisk som t.ex första gången träffade jag honom på en bensin mack då han chillade och tankade sin bil.
Jag gillar T.I. men ännu mer gillar jag Christina Arguilera och det är refrängen jag gillar om låten!
I Atlanta känner vi T.I. Harris som "The King". Respect to him!
T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0