DET VAR EN LÖRDAG

Det var en lördag då jag bestämde mig för att dra till Förmedlingscentralen och kolla in lite 2nd hand grejor.
Jag hittade faktiskt en Kavaj och en Trench Coat för 40 :- Köpte också en kaffe kopp för 6:-
Senare vid 2 tiden skulle jag in och hämta min kusin från bus stationen.
Jag kollade runt lite på MQ medans jag väntade och mötes av en rolig och fin överaskning.
Den snyggaste tjejen jag sett helt plötsligt dyker upp runt hörnet och sträcker ut sin han och säger hej jag heter
___________. Någon minut senare kysste hon mig... tror du inte jag blev shockad och samtidig glad som fan.
Har inte kunnat sluta le sedan det hände, vi tog lite bilder tillsammans sen gick hon vidare.
Efter det träffade jag kusinen och bestämde oss för att äta lite sushi tillsammans på Kama Sushi här i Kalmar.
Det ledde till Alexis Café och senare bussen hem. Nu vänter jag på middag med familjen!

Kavaj . 2nd Hand

6:- på 2nd Hand

Jo det här är den snygga tjejen som frågade mig om hon fick ge mig en puss.
Hennes vänner gav det till henne som en 18 års dag utmaning att kyssa en random kille.
Hehe som tur va blev det mig!

Saker som händer en gång i livet!

___________________________________________________________________________
Kama Sushi



Det är alltid roligt när man kan träffa på sin favorit lärare på en Sushi resturang.
(Henrik)


___________________________________________________________________________
Alexis Café

Dagens Outfit
T-Shirt . Red Collar Project
Tröja . Valiant
Glasögon . Armani
Jacka . 2nd Hand
Chinos . J.Lindgren
Skor . Roots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0