Franska vägen

Gick upp onödigt tidigt idag kl. 7 för att jag trodde jag skulle till tandläkaren 09.10
Som vanligt hade jag fel på datumet, det är imorgon jag ska dit så då vet ni vad jag gör då!
Ett paket Godmorgon apelsin juice och en snickers var min frukost som jag åt inne på vänterummet.
Men med all tid jag hade över tog jag beslutet att åka till min favorit secondhand butik i Kalmar.
Kalmar stadsmissionen. Det gäller att komma dit tidigt för att det brukar vara en hel kö med pensionärer utanför.
Kom dit tre minuter innan de öppnade, yippie.
Men jag lyckades fynda en stickad tröja och en vinröd kavaj.
kvällen slutade med lite snask och filmen Love and other drugs med Karin.



Jacka . Fjällräven
Chinos . JC
Skjorta . Velour
Fluga . Tiger Of Sweden
Mössa . Vandals
Skor . Blue Box
Glasögon . Armani
_____________________________________________________________________________
Stickad från 2nd hand

Stickad . 2nd hand
Jeans . Emilio
_______________________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0