"Friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget"

Inte att skryta men mina vänner är bland de finaste i världen.
Det har tagit en livs tid att hitta de perfekta umgås.
Jag längtar naturligtvis alltid för att träffa nya människor
men bättre vänner än de jag har just nu finns inte.



Hanna är lite som min lilla sol, man blir glad och pigg när man ser henne, tycker det är underbart att
bara vara i hennes närvaro, och sedan saknar man henne när hon har sin solnedgång.
Har faktiskt ängnat ett helt inlägg åt just hur underbar hon är.
När man gör saker med henne så är det verkligen en helt annan disco, man har ljuset,
musiken, och den rätta stämningen. Fast med henne är det allt de gånger 10.
Hon har alltid varit en ärlig person och äkta vän.
Det är skönt att veta att man alltid kan lita på någon som henne.
 Hon är aldrig den som bangar ur, eller väljer att ta den säkraste vägen ur något.
När det smäller med Hanna så är det inga fyrverkerie, då får du hela atombomben!

Det här är Karin, hon ser ni mycket av på Project Cotton.
Hon förtjänar det med för att hon är den största anledningen till varför jag ens började blogga.
Hon läser seriöst 100 bloggar eller någonting. Men hon gav mig idén att börja blogga
och har hjälpt mig komma hela vägen dit jag är nu. Jag känner att jag har en rätt så framgångsrik blogg
och det är tack vare denna bruden.
Det är en väldigt speciell låga som jag har brinnande för Karin.
Bränslen som håller lågan vid liv kan vara allt från hat till kärlek, tårar till skrat, eller allt annat som
vi har gått genom tillsammans!
Karin är någon som jag vet skulle ställa upp för mig och fan inte om jag skulle ta en kula för henne.
Hon är bland mina top 5 "not to fuck with" kompisar.
Om någon skulle göra henne illa kan jag säga nu att
den person skulle ångrar sig snabbt när de har haft med mig att göra.
Skulle slåss i hennes kvarter vilken dag som helst, fast inte mellan kl 23:00- 06:00 (då sover jag).


Denna sköna gruppen är min böghög, fast det är inte så bögigt eftersom jag är kille med 4 tjejer med mig.
Men detta är de finast flickorna jag vet i Kalmar. Mina tjejer som jag gillar att kalla dem!
______________________________________________________________________________________
Frida är min vän längst till vänster som är en riktig liten fest lotta på högst nivå.
Det känns som att det är hon som har mest liv bland oss när vi är alla halv döda på en lektion.
Hon har verkligen en skön stil och personlighet och det är väl vad jag gillar mest med henne.
Att hon ändrar inte så mycket på sig, för att det finns verkligen inget som behövs ändras.


Gypsy Lisa
är den krulliga bredvid Frida och som räcker ut tungen mot Sahra ovan.
Hon är den flummigast, gossigast, och lätsammaste person jag har någonsin varit vänner med.
Älskar Lisa med hela mitt hjärta och lite till, hon har verkligen påverket mig hur jag är och
hjälpt mig att förstå vad som är viktigast i alla livets situationer och det är att ha kul.
Hon är som sötast ibland när hon skickar mig låtar på Spotify, då hon vet alltid vilken sorts musik
som jag gillar. Ibland tror jag att hon läser mina tankar för att hon vet alltid vad jag vill.
Hon är den vännen som gillar mig pågrund av den jag är, hon visste det redan från första skoldagen
och vi har varit bästa vänner sedan dess.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst om henne men få nöja mig med detta!
Kolla Lisas Blogg och gäst inlägget hon gjorde på Project Cotton.


Lisa E (till vänster) är kanske den konstigaste, nä vi säger unikast vän jag har haft.
Hon är världens största Harry Potter nörd och läser mer böcker på en månad än vad jag har gjort i hela min livstid. True Story.
Med henne är det té och plugget som gäller.
Pluginator 
Hon är människan jag gillar att krama mest.
Kraminator
Till Jul fick jag ett till godo kvitto på att få så många krammar som jag vill ha på en dag.
Har inte utnyttjat den en men det kommer. Ska krama sönder henne då!


Sahra
min soul sister kan man alltid räkna med att ha goda stunder med.
Men ibland uttnytjar hon mig för massage, för att jag är grym på det!
Jag minns det första jag gillade med Sahra förutom att hon är supersnygg. Det var hennes bra smak i musik.
Hon har också subscribat till många av mina Spotify listor.
Jag har faktist aldrig träffat en person med ett finare sätt att bara vara på än henne.
Hon är liksom aldrig arg, alltid snäll, och förevigt omtänksam.

Ja det finns mer vänner som jag har men de får vänta till nästa gång då jag har lite mer tid att Blogga.
Puss på er: Hanna, Karin, Lisa H, Sahra, Lisa E, Frida!


Kommentarer
Postat av: Lisa Hermansson

Fy vilka osmickrande bilder på mig! Men sött skrivet vännen, alltid din det vet du <3

2011-02-03 @ 22:27:53
URL: http://lisahermanssons.blogg.se/
Postat av: Lisa Ennerfelt

Du är söt <3

2011-02-05 @ 11:30:47
URL: http://lennonsbestfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0