Moa och Tilda

Det här är mina vänner Moa och Tilda, de är fina.
Jag var inbjuden att fika med dem idag, efter ha tjatat på Moa mycket.
Dessa tjejer är nog bland de flumigaste och roligaste jag vet.
Det är alltid trevligt att lär känna såna goa männsikor.
När vi fikade var det en creepy gubbe som satt och stirade på oss jätte länge så
vi satt mest och snackade skit om honom! Nä skojar det var förvåningsfult vad roligt
man kan ha med två snyggingar från Oskarshamn. Eller Tilda är smedbybo men
bor typ hos Moa som om de vore ett vandrarhem, fattade jag det som.
Oj just det, den snea tavlan. (Kolla videon)

Har lekt lite med redigering program på bildern, hög färgtemperatur och lite kontrast.
blev koolt tycker jag! Lite Moa Erlandsson aktigt.

Provade på Moa's öronhänge. Inte riktigt min stil men snyggt på henne.


Kommentarer
Postat av: lea :)

tack så mycket :) du har också en jätte fin blogg :p

jag kommer ifrån karlstad som ligger i värmland typ vid värnen :) hihi bra förklaring tycker jag (y)

2011-02-25 @ 17:32:53
URL: http://cocacolaaa.blogg.se/
Postat av: ärland

"lite moa erlandsson aktigt" vad du är go tommy!



gå in på picnik.com så finns det massor av grymma redigeringsgrejer. Och ladda ner "instagram" som app på iphonen! go for it!

2011-02-28 @ 20:46:18
URL: http://erlands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0