Reform

Hej jag har lite frågor och tankar om bloggandet.
För det första så vill jag ändra stilmallen på min blogg men har inte rätt IT kompetens
för att göra det själv.
Jag tänker ha en tävling där du kan vinna 100 kr om du skappar en stilmal som liknar denna i länken.
Fast omgjorde så det passar Project Cotton.
Väldigt enkelt.
Jag måste kunna ha en användbar HTML text som passar blogg.se
Skicka gärna dina design till [email protected] eller kommentera detta inlägget.
lämna så gärna ditt namn och e-mail address.
Här är ett till exemple på vad jag är ute efter. Väldigt stilrent och basic.



Nu till min andra punkt. Det har gått otroligt väl för Project Cotton sen jag började.
Är mycket nöjd med det antal läsare jag har nu.
Har flera läsare på bloggen än vad jag har vänner på Facebook.
Detta har fått mig att vilja ta bloggandet mer seriöst.
Lämna så gärna kommentarer om saker so DU tycker ska ändras eller förbättras om Project Cotton.
Lämna alla förslag ni har, kankse ni vet något annat som jag blogga om eller skriva ett visst inlägg om.


Kommentarer
Postat av: Ennerfelt

Jag fixar gärna din blogg :)

2011-02-09 @ 17:14:44
URL: http://flickautanipod.tumblr.com
Postat av: Anonym

Videoblogg!!

2011-02-09 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0