Skön dag

Det känns nu att våren är precis runt hörnet!
Så mycket som solen sken idag har det inte gjort hela vintern.
Visst dem säger att den kalaste tiden i Sverige är halv vägs genom februari.
Jag tror (hoppas) att de har fel och det värsta är över nu för att vintern kom så tidigt.

Idag var jag på ett studie besök på Atrium Arkitekt firman här i Kalmar.
Om ingen visst så vill jag utilda mig till att bli arkitekt efter jag är klar med gymnasiet.

Annat
Jag och min vän karin har gjort en blodspakt att för en månad skulle vi ha godis förbjud.
Det innebär inte bara godis, men också fika, och annat onytigt som pommes mm.
Tyvär har jag brytit den 4 gånger och henne 3, men det var för att vi gjorde vissa undantag om
det var något speciellt som att Quyen bakar världens goaste kladdkakor åt Joppe (Samhälle Lärare)
på hans födelsedag och bjud klassen, Tack igen Quyen.
Men jo det har gått tre veckor och om en vecka, prick 7 dagar får jag synda igen.
har inte bestämt mig om jag ska fortsätta för att jag har varit så jävla sugen ibland men,
jag har märkt att det har gett resultat. Jag har blivit smalare fast jag tränar
och jag tror att det beror på att jag har förlorat lite kropps fett. Ser smalare ut i spegeln med.
Mer
Denna veckan ska jag söka till en körskola, några rekomendationer (motivera).
Sen kanske denna helgen ska jag träffa Lisa och några andra för att kolla Hitta Nemo.
Jo sista punkten för idag! Jag ska ha en inflytnings Middag/Fest grej snart.
annars denna helgen eller nästa, kommer bli hur roligt som helst.
Du är kanske bjuden vem vet?
Släpper gäst listan snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0