SPORT LOVET

Jaha då var lovet här!
Har faktiskt inget särskilt planerat mer än att träffa vänner just nu.
Min kusin kommer till Kalmar ikväll (igen) från Stockholm.
Ser framemot att träffa henne och kanske ta lite bilder med henne som jag gjorde innan.
Ska också försöka boka in Martin att ta lite bilder me under lovet.
Mer än så har jag inte planerat. Låt mig inte bli utråkad.
Lägg till en kommentar om något ni tycker jag ska blogga om.
En utmaning kankse, tips om kläder för våren, eller tips på hur man går ner i vikt inför
BEACH 2011?
Jo jag tror jag ska skriva lite om allt det.
Men först lite roliga bilder från idag.
Jag vet inte riktigt varför men alla har varit trötta idag, jag med tror jag börjar bli sjuk?
Har lite ont i halsen, en snorrig näsa och ont i huvudet...


Denna bilden togs innan våran sista lektion...

Denna bilden togs under våran sista lektion för dagen...
Ha ett fint lov vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0