STANS GODASTE LATTE

Jag hörde en kommentar om mig själv idag, "Tommy varje gång jag läser din blogg så ser man dig på ett café."
Jo jag fikar mycket, men i denna kalla vintern så är det inomhus som gäller och en varm kop kaffe.
Idag var jag på Alexis igen med mina absolut finaste vänner!
Bland oss finns det verkligen igen pinsam tystnad, vi pratar om allt och har i princip samma åsikt om det mesta.
Älskar dessa tjejer med hela mitt hjärta, och lite till.
Har tidigare ängat ett helt inlägg bara åt dem.
Men jo vi gick till Alexis Café idag för att Sahra hade aldrig varit där.
Alla bestälda latter, majoriteten hade vanilje, en del choklad, och karin coconut latte.
Om ni gillar att fika och especielt dricka kalmars godaste latte så är det definitivt hit du ska!
Tror Alexis Café har också blivit utnämnda till att ha stans godast latte.

Min och lisas händer

Jag och skapparen till den nya PROJECT COTTON


Kommentarer
Postat av: anonym

kalmar är väll en ganska liten stad, men finns det några riktiga puddingar där du bor? någon som är riktigt breathtaking. brukar alltid finnas några sådana i varje stad

2011-02-12 @ 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0