THE ALL NEW PROJECT COTTON

Hej nu har transformationen börjat på den helt nya PROJECT COTTON.
BIGGER, BETTER, BLOGG!
Min favorit person just nu den underbara Lisa Ennerfelt har skappat min dröm stilmal.
Det skulle vara stilrent, fräscht, och modernt. Det blev bättre...
Det är Lisa som har hjälpt designa mig blogg som den är nu.
Kolla hennes blogg här "Flicka utan Ipod".
Det finns lite nytt som ska hända.
Jag ska börja prova mig framåt med video bloggandet.
Jag har också börjat med en ny Spotify spellista som jag släpper nu!
Den heter Golden Electro och är en kollektion av skön electro musik,
ska lägga till en massa fler låtar imorgon!
Jag ska också hålla er uppdaterat med fler Dagens Outfits,
med bilder tagna av min fotograf Martin Kristoffersson.
______________________________________________________________________________________
Som sagt min reform av Project Cotton är på grund av att jag har ett sånt stort antal läsare
så jag vill verkligen ge alla något som de gillar.
Så länge det är Musik, Mode, och mitt liv i bildform!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0