WILL THE BE MY VALENTINE

Om ni måste veta så har jag ingen att bjuda ut på alla hjärtans dag.
Ja jag är singel och nej det spelar ingen stor roll för min del om jag hittar någon eller inte.
Jag fick en kommentar på en utav mina föra inlägg då någon skrev,
"Kalmar är väll en ganska liten stad, men finns det några riktiga puddingar där du bor? någon som är riktigt breathtaking. brukar alltid finnas några sådana i varje stad"
Jo jag har sett många söta tjejer i Kalmar men jag tycker att
alla har sin egen skönhet, dvs att alla är vackra på sitt eget sätt och det gäller
bara att det finns en person som ser deras skönhet.
Den som jag tycker är söt kanske inte alla andra håller med om för att det ytliga om en tjej
är oftast det första folk tycker om om en person, fast för kan vara det sista jag tänker på.
De tjejer som jag tycker är riktiga "puddingar" har en unik och snygg stil,
en skön personlighet som är väldigt utåtriktad, och vågar visa var de står för.
Det är vad jag tycker att en person ska ha för att vara riktigt "breathtaking".
Men jo jag hoppas att alla har en trevlig alla hjärtans dag imorgon, och för ni som inte har en date
fråga någon vän du tycker är en riktig pudding, man vet ju aldrig vart det kan leda förens man har provat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0