Ikea

Efter allt flyttande nu under lovet har jag varit många runder fram och tillbaks till ikea.
Känns som det enda jag har kvar där att köpa är min sofa nu.

Har spenderat mer tid i Ikea Katologen än vad jag har skolböckerna under lovet.


På vägen till Ikea stannade jag och åt på Hamburgar Kungen där jag la märke till deras skyllt.
Den va lite sne...

Känns nästan som allt man gör ute vid Hansa är äta!
 Deras Cheesecake är något som jag rekomenderar.

Mamma

Karin och hennes Mormor var rätt så slut efter att har varit med mig och min mamma på Ikea.
(Min familje är rätt så stressiga och hektiskta när det gäller affärer)

Jacka . Fjällräven
Tröja . Julian
Jeans . H&M
Skor . Ecko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0