School week in and week out


Jag börjar känna att det är rätt så skönt med skola igen nu efter lovet.
Visst man älskar inte allt om det men det är en sysselsättining som förebereder oss
för det livet slänger våran väg senare.
Just nu har hela min klass Engelska och det slipper jag för att jag väljer att
täntera av den kursen i början av varje år.
Jag är ju från USA och Englelska är mitt modersmål så jag känner att det är onödigt att
lägga så mycket tid på det när jag kan göra annat som att blogg, nä jag skojar.
Men plugga ett annat ämen eller något.
Igår så var det en annurlunda skoldag för att vi hade en gäst talare på skolna som heter
Sandra. Och Sandra skulle snacka sex med oss. Det visade sig hur många i denna
åldern är fortfande rätt så omogna. Det är kanske för att människans hjärna har inte utvecklats klart förs
man är 20 eller något.
Idag har jag tagit lite initiative och valt mitt individuella val tills nästa år.
Det blev inget super roligt men Matematik C.
Fast jag känner mig som att det är något jag kommer kunna använda mig av mycket i framtiden.
Jag har också valt Hälspedogogik. Som reservval valde jag spanska steg 3 och filmkunskap.
Jag funderar också på att skriva upp mig för högskola provet men är inte säker än.
Nästa veckan i skolan är det Shakespear som gäller.
Jag snackade lite med 1 årna och fixade så de skulle reservera platserna längst fram i Aulan
och alla som går internationella inriktningen på Stagg.
Föreställningen är på Onsdag- EA tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0