IF COFFEE WAS ILLEGAL I'D STILL BUY IT

En sak jag gillar väldigt mycket förutom kaffe är folk med jävligt: personligt, cool, och skön stil.
Jag har fått höra det många gånger, men jag tycker det är roligare att kunna säga det till andra.
En cool stil handlar om att man är säker i sig själv och det skalet man bär. Hur man väljer att klä sig
låter oss utrycka vilka vi är. Det är alltid det första man märker om en person, "det ytliga" men det
är kanske för att det så vi människor visar vilka vi är inuti. Nu menar jag känslor och livshistoria
men att man visar vilken personlighet man har. Det är vad jag tycker är stil. Det är därför den ska
vara din egen. Om du ser ut som alla andra, det säger mig inte mer än att du är en i mängden. Mainstream.
Shit skaffa en tattoo, men ta inte från nätet bara. Rita din egen, designa din egen eller låt idéen vara din egen iallafal. Jag har som tur är träffat folk här i min egen stad kalmar som har lyckats med att skapa sin egen stil
väl och de bär liksom en identitet som man kommer alltid att känna igen för att de finns bara dem.
Jag har inte tagit några bilder med min system kamera på väldigt länge så därför ska jag slänga upp bilder
andra männsikor som är exempel på vad jag pratar om.
(Förresten jag söker en fotograf till bloggen som vill ställa upp
och ta lite bilder då och då åt mig, ni kan använda min kamera!)
E-mail: [email protected] eller kontakta mig på min på Facebook.
DOPENESSagyness deyn le petit français le petit français
 le petit français le petit français le petit français le petit français
 le petit français le petit français le petit français
Dusts Of Perfection
FUCK IT JAG ÄR TRÖTT, LE QUIFFE TILL I DIE... HEJDÅ
MEN NI FATTAR, COOL CATS = EGEN STIL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0