DAYDREAMING WITH ELEPHANTS

Hej har haft det skit bra idag, allt känns som att det börjar ordna sig i skolan!
Har fåt tillbaks en massa prov och uppgifter de senaste veckorna, allt har varit bättre än förväntat.
Jag har en grej kvar... Naturkunskaps B prov. Men det kommer ordna sig.
Imorgon är det fika med två av de finaste tjejer jag vet. Ska ha lite tävling med dem om vilka som har de
finaste skrivstilen. Vinnaren ska få lite grattis fika och ska få skriva om menyn på Alexis Café!
Ska fixa upp de stället inför sommaren: Skriva om menyn, beställa Alexis Café T-shirts åt personalen och sen
göra premiär för våra smoothies!

Imorgon efter fikan, ska vi dra ut på KM och sen Vallen för att inviga Hannas 18 års dag ordentligt.
Helgen ska jag jobba på Alexis Café så det kommer vara nice att tjäna lite pengar!
Ikväll är det NV plugg, film med bästa, och dags att boka min två veckors semester resa till Spanien med Philip!
 Drömmer mig iväg nu på lektionen om allt roligt som kommer!
Adrian Lux på fredag t.ex.

KOMMER MER SEN PÅ BLOGGEN, SKA TIPSA LITE FILM OSV!
GLÖM INTE DAGENS LÅT, HAR EN RITKIG FETT PARTY LÅT ATT GE ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0