ENJOYING THE SUNSHINE, BUT TONIGHT WE FACE THE LIVING DEAD

Hello loved ones, här får ni ännu ett video inlägg!
Just nu sitter jag ute och kollar på min kisse som rycker på tassarna när hon sover,
jag tror hon jagar små mös. Varför kunde man inte vara katt och sova hela dagen?
Ikväll ska jag spela lite Left for Dead 2 med bästen.
Jag älskar det spelet, har också COD (Black Ops) där det finns Zombies.
Har jag sagt till er om min Zombie Fetish?
Igår fick jag träffa mamma första gången på tre veckor efter hon varit i Indien och sen
 Stockholm nu på midsommar. Hon kom hem med presenter och jag fick en jäckligt snygg indisk halsband
och en skjorta som kommer med i dagens outfit snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0