MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER INNAN MAN KAN LEVA

Detroit: The Sunken City
Pillow timesCoke bottles
picc
Efter allt livet har gett mig... och allt den har tagit ifrån mig så är jag tacksam för de möjligheter den har skapat för mig. Min mamma har varit i Indien de senaste tre veckor, när hon kom hem och jag frågade hur det var så svarade hon: Tommy, det finns så mycket svällt och fattigdom där så i jämförelse med det ghetto du växte upp i så var det här mycket värre. Ärligt talat hade jag aldrig kunnat drömma om att ha det vackra livet jag har nu och det är kanske varför jag har utvecklat min unika livstil att man ta varo på dagen och gör något utav det man redan har istället för att hela tiden vilja ha nytt.

En vintage lifestyle, Le Quiffe Kulturen där man gör något coolt utav något vanligt.
Var inte lagom, var dig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0