AMANDA AHLBERG

Ja äntligen är den här! Tycker min kusin Amanda från Ahlberg släkten.
Hon har tjatat på min en månad nu om att få ett eget inlägg på min blogg, (lilla tjatis)!
Historian är kort mellan mig och henne, hennes pappa är min morbror.
Jag och Amanda har aldrig gillat varandra speciellt mycket när vi var yngre.
Det var pågrund av att jag slängde ut kommentaren
"Din pappa gillar mig mer p.ga att han har känt mig längre än dig"
När vi var mindre. Tror också att jag har sagt saker som
"Din pappa älskar mig mer än dig p.ga att han och jag har samma namn" berättar min Mamma.
Men med tid mognade vi och nu tycker jag att hon är kanske den finaste tjejen jag vet!
Jag tror vi höll på att bråka fram tills vi var 15 år gamla, det slutade inte riktigt förens jag flyttade
till sverige tror jag. Min mormors död har väl också starkt relationen vi har med varan.
Mormor Viola låg väldigt nära våran hjärta.
Min kusin är ett år yngre än mig dvs 94'a. Hon bor i Stockholm och lever livet.
Snart är hon en Spanjor med... hon ska bo ett år i Spanien, i "Pappas lägenhet".
Jag har bara lust att säga den töntiga rubriken "PAPPA BETALAR!" Men de hade inte varit snällt.
Nä skojar bara hon är lite bortskämd men, vem vill inte vara det liksom.
Hon är så söt och trevlig så hon förtjänar det mer än någon.
Jag hoppas på att åka till spanien och bo med henne några veckor denna sommaren.
Och om jag inte har misförståt morbror Tommy så ska vi fira Jul där detta året.
Puss på dig Amanda, hoppas vi ses snart Kusse!



Love you Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0