BESLUTS ÅNGEST

Okej detta är mitt i-lands problem.
Jag var inne på Kompaniet idag för att köpa ett par nya skor.
Min mor följde med för att kolla på de och naturligvis hittade brister med dem.
Hon ville att jag skulle köpa ett par Ecco skor för att hon är betygad om att de är bättre skor.
Jag känner att Ecco är ett bra kvalités märke fast jag känner att det är lite för gubbigt för min stil.
Jag är emellan att köpa ett par Dr. Martens eller Royal Republiq fin skor.
Dr- Martens fyller iallafal min mors krav av att de är "ordenliga skor".
Fast Royal Republiq verkar som en mycket bättre sko p.ga av deras berömda "sköna sula".
Båda är snygga, fast Royal Republiq är men en sommar skor som inte tål vinter väder.
Och jag skulle knappast hinna använda Dr. Martens innan det börjar bli för fint väder för dem.
Skulle kunna tänka mig ha ett par Dr. Martens att springa runt i på Emmaboda festivalen.
Båda skor kostar lika mycket!
Hjälp mig! Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

dr martens! klart

2011-03-16 @ 20:51:27
Postat av: Anonym

Röstar för royal rep! /vg

2011-03-16 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0